Tuesday, March 16, 2010

Havana,Cuba.

Havana,aku suka tengok suasananya yg agak retro.Macam zaman 70an je.Menjadi impian aku sejak lama dulu lagi untuk melawat Havana ni,tetapi entah bila aku pun tak tau.Dalam Malaysia pun tak banyak lagi aku lawati, belum banyak aku terokai,ada hati nak melawat Havana..haha...

Melalui pen'google'lan aku,katanya ibu negara Cuba ni walaupun buruk tapi sangat bersih, teratur & selamat.Orang2nya pun sgt friendly,macam orang Malaysia kita la kot.Kat jalan2nya banyak kereta2 klasik.Cuba terkenal dengan pengeluaran cigar.tapi dengarnya jgn harap la nak dapat cigar dengan harga murah kat sini.Makcik kat bawah tu nampak syok je hisap cigar.




Ni lagi gambar2 menarik kat Havana yang aku cilok dari google..













Ni pulak lagu Havana Affair daripada RHCP.Aku letak je sebab ada nama Havana.:D

No comments:

Post a Comment